{ Drugie życie sofy. Część 1 }

13 października 2012

Sofa... Przeżyła z nami ponad 7 lat. Zmasakrowana przez dwa koty, na koniec swoich dni wyglądała mało okazale ;). Szukając zdjęć aby ją zaprezentować za czasów jej świetności, nie mogłam znaleźć ani jednego ;).
Sofy już z nami nie ma. Zostały tylko jej części. Całe szczęście, że moja mama zachowała jej kawałki, bo dzięki temu przy dobrych wiatrach zyskamy 3 nowe "meble" ;). Ładnie, co? 3 z 1!

Od kilku tygodni głowiłam się, skąd wziąć odpowiednią ramkę do zrobienia Tymkowi tablicy nad biurko. Takiej na pinezki. Nie chciałam kupować nowej tablicy, na przykład korkowej. Ani białej suchościeralnej. Ani nawet kupować elementów na jej zrobienie. Chciałam COŚ ZROBIĆ z NICZEGO :). No i... przy dużym udziale starej sofy udało się zrobić całkiem nową tablicę.

W jej skład wchodzi:
ramka od pokrywy skrzyni na pościel
1 arkusz styropianu 2 cm
niespełna metr kwadratowy lnianej tkaniny
klej pattex fix power

Dodatkowo pewnie się przyda, co akurat miałam:
szpachlówka do drewna
gąbka szlifierska lub szlifierka
farba

Pomijając rzeczy które miałam akurat w domu i starzały się na półkach, mój koszt zrobienia tablicy to było kupienie arkusza styropianu (około 2-3zł) i tarczy do szlifierki.







1 komentarze:

Dalwi Szyje pisze...

Fajna tablica ... też o takiej myślę.

Prześlij komentarz