Projekt sako.

22 lutego 2011

Kiedyś kupiłam wykrój do uszycia worka sako. Link do wykroju BURDA.

Zwlekałam z szyciem ze względu na koszty. Marzyłam o uszyciu worka z alcantary, dodatkowo granulat styropianowy do tanich też nie należy. W kalkulacji w ogóle wychodziło nieopłacalnie. Biorąc również pod uwagę fakt, że worki sako w ostatnim czasie staniały, mój zapał bardzo zmalał. Ale... ale nie znalazłam sako z alcantary, miękkiej, przyjemnej alcantary. Standard to eco skóra, która jednak mnie nie przekonuje. Nie wyobrażam sobie odpoczynku na worku z eco skóry w letni dzień.

Tak więc wykrój leżał na półce z półtora roku, aż w końcu zdecydowałam że trzeba złapać tego byka za rogi. Pal licho koszty, trudno! Czego nie robi się dla dziecka. Kupiłam alcantarę i wzięłam się za projekt. Zaczęłam :). Wycięłam formę a przy tym miałam doskonałego pomocnika :). Cdn...



2 komentarze:

Iga pisze...

Chciałabyś podzielić się tym wykrojem? :) Mogę odkupić bo szukam i szukam.... Odpisz mi na maila jeśli będziesz zainteresowana;) igamartaflora@gmail.com

Anne Design pisze...

Witam, polecam zakup wykroju poprzez stronę www.toiowo.sklep.pl , lub pisząc do nich bezpośrednio na maila sklep@toiowo.sklep.pl podając numer wykroju (8373 "Sitzsack"). Koszt to około 15zł + przesyłka. Pozdrawiam

Prześlij komentarz